... objavte CATEL

Vyhľadávanie

Obchodné podmienky

 

OBCHODNÉ PODMIENKY 

 
 

čl. 1 

Všeobecné ustanovenia
 

Tieto obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti spoločnosti C.A.tel, spol. s r.o.,

 
IČO: 35815434, IČ DPH: SK2020236867, zapísaná 

v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 24441/B

 
(ďalej len „Predávajúci") a
kupujúceho (ďalej len„Kupujúci") pri kúpe tovaru ponúkaného 
Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu na internetovej 

stránke Predávajúceho www.catel.webnode.sk(ďalej len 

„CATEL") a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy 
uzatvorenej medzi Kupujúcim a Predávajúcim na diaľku prostredníctvom 
elektronického obchodu na internete (ďalej len „Kúpna zmluva"). 

(Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany"). 

Tieto obchodné podmienky platia na území Slovenskej republiky pre 
kúpu tovaru objednaného prostredníctvom elektronického obchodu na 

Obchodné podmienky vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na 

Všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené 

týmito všeobecnýmiobchodnými podmienkami, sa riadia príslušnými 
ustanoveniami zákona č.513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení 
neskorších predpisov. Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 
3 zákona č. 40/1964 Zb.Občiansky zákonník v platnom znení, teda ak 

sa jedná o Kupujúceho, ktorý pri uzatváraní a plnení zmluvy nejedná 

v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa 
vzťahy neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami 

príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník 

v znení neskorších predpisov.

Práva Kupujúceho vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo zákona 

č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej 
národnej rady č. 372/1990Zb. o priestupkoch v znení neskorších 
predpisov a zákona č.108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri 
podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov 

zostávajú týmito obchodné podmienky nedotknuté. 

Kupujúcim sa rozumie v systéme zaregistrovaná fyzická osoba, alebo 
právnická osoba, ktorá si elektronicky objedná tovar prostredníctvom 

elektronického obchodu na stránke www.catel.webnode.sk. 

Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár, 
obsahujúci informácie o Kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky 

elektronického obchodu na stránke www.catel.webnode.sk a celková cena 
tohto tovaru, spracovaná systémom elektronického obchodu. 

Tovarom sa rozumejú všetky produkty uvedené v platnom cenníku 

Predávajúceho na stránke www.catel.webnode.sk
Kontaktné údaje Predávajúceho pre kupujúceho: 

C.A.tel, spol. s r.o.

Telefónny kontakt: 0907 456 135 (volať medzi 8:00 – 18:00) 
E- mail:  e-obchod@catel.skTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť.

Proces registrácie Kupujúceho, elektronické objednanie tovaru a 
uskutočnenie platby za tovar elektronicky objednaný ako aj 
spracovanie osobných údajov Kupujúceho je chránené a zabezpečené. 

Osobné a dôverné informácie sú bezpečne uchovávané počas prenosu z 

prehliadača Kupujúceho na www.catel.webnode.sk
 

čl. 2 
Objednávka 

 
Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné 

vyplnenie všetkých registračných formulárov. 

Predávajúci nezodpovedá za omeškanie dodávky a za škodu, ktorá bola 
spôsobená dôsledkom toho, že Kupujúci pri registrácii nezadal všetky 
požadované údaje a/alebo vyplnil registračný formulár chybne. 
Predávajúci tiež nezodpovedá za škodu, ktorá bola spôsobená 

Kupujúcemu dôsledkom toho, že Kupujúci zabudol svoje prístupové heslo 

a/alebo sa prístupové heslo Kupujúceho dostalo do rúk nepovolaných 

osôb bez pričinenia Predávajúceho. 
Prijatá elektronická objednávka je považovaná za návrh Kúpnej zmluvy 

a je záväzná. 
Kúpna zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim vzniká na základe 

záväzného potvrdenia elektronickej objednávky v systéme. Predávajúci 

je povinný potvrdiťe-mailovou správou (na e-mailovú adresu 
Kupujúceho uvedenú v elektronickej objednávke) obsah elektronickej 

objednávky Kupujúceho a to bezodkladne po jej doručení Predávajúcemu, 

inak platí, že k uzavretiu Kúpnej zmluvy medzi Zmluvnými stranami 
nedošlo. Kupujúci je povinný skontrolovať obsah elektronickej 
objednávky uvedený v e-mailovej správe Predávajúcim. V prípade 
zistenia nezrovnalostí týkajúcich sa obsahu elektronickej objednávky 
potvrdenej zo strany Predávajúceho, je Kupujúci povinný o tom 
upovedomiť Predávajúceho prostredníctvom e-mailovej správy zaslanej 

na e-mailovú adresu  e-obchod@catel.skTáto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi, potrebujete mať zapnutý Javascript aby ste ju mohli vidieť.
Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú: 

a. Identifikácia Kupujúceho,t.j. obchodné meno alebo meno a 
priezvisko, sídlo/bydlisko,IČO, DIČ, kontakt(telefón a e-mailová 

adresa); 
b. Kód objednávaného tovaru podľa katalógu alebo tiež jeho popis; 
c. Množstvo objednávaného tovaru; 

d. Adresa miesta dodania tovaru (ak nebude tento údaj uvedený, má sa 

za to, že tovar má byť dodaný na adresu sídla/bydliska Kupujúceho) ; 

e. Okamih dodania tovaru(deň, hodina), ak sa Kupujúci dohodne s 

Predávajúcim odlišne ako jeuvedené v obchodných podmienkach; 

f. Meno a priezvisko osoby oprávnenej k prevzatiu dodávaného tovaru 

(ak nebude tento údajuvedený, má sa za to, že k prevzatiu dodávaného 

tovaru je oprávnený Kupujúci, prípadne akýkoľvek jeho zamestnanec). 
Ak nebude objednávka obsahovať náležitosti podľa predchádzajúceho 
článku, je považovaná za neúplnú. Predávajúci sa v takom prípade 
pokúsi kontaktovať Kupujúceho a vyzvať ho k odstráneniu nedostatkov 
elektronickej objednávky a jej prípadnému spresneniu a/alebo 
doplneniu. Okamihom doručenia údajov spresňujúcich a/alebo 
doplňujúcich elektronickú objednávku Predávajúcemu sa elektronická 

objednávka považuje zaúplnú. 

 

čl.3 
Storno objednávky 

 

Kupujúci má právo stornovať elektronickú objednávku bez udania 

dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením zo strany Predávajúceho. 

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť, 

ak sa tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom 
zmenila cena dodávateľa tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, 
Predávajúci bude okamžite kontaktovať Kupujúceho za účelom dohody o 
ďalšom postupe. V prípade,že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú 
sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet 
v lehote 15-tich kalendárnych dní. 
 

čl. 4 
Spotrebiteľské zmluvy a poučenie o práve odstúpiť od zmluvy 

 
V prípade, keď je Kúpna zmluva uzatvorená použitím prostriedkov 
komunikácie na diaľku (v tomto prípade elektronický obchod na 
internete), má Kupujúci právo od Kúpnej zmluvy odstúpiť do 7 dní od 
prevzatia tovaru. Iba vprípade, pokiaľ by Predávajúci neodovzdal 

Kupujúcemu informácie,ktoré je podľa § 10 zákona č. 108/2000 zákon 

o ochrane spotrebiteľa pripo domovom predaji a zásielkovom predaji v 
znení neskorších predpisov povinný odovzdať, je táto doba 3 mesiace 
od prevzatia tovaru. Ak sú informácie riadne odovzdané v jej 
priebehu, dochádza k ukončeniu trojmesačnej doby a začína od tej doby 
trvať doba sedemdňová.Kupujúci však nemôže odstúpiť od zmlúv 
vymenovaných v § 12 ods. 5zákona č. 108/2000 zákon o ochrane 
spotrebiteľa pri podomovompredaji a zásielkovom predaji v znení 
neskorších predpisov.
Oznámenie Kupujúceho o odstúpení od Kúpnej zmluvy musí byť 
Predávajúcemu doručené do skončenia doby pre odstúpenie a zároveň 
musí byť Predávajúcemu riadne vrátený kompletný tovar v pôvodnom 
stave so všetkými dokladmi a dokumentáciou, ktoré boli Kupujúcemu 
dodané. Pre rýchle vybavenie veci je nutné vrátiť tovar na rovnakú 
adresu Predávajúceho, ktorá je v dokladoch k tovaru uvedená ako 

miesto, z ktorého bol tovar Kupujúcemu odoslaný. 

Odstúpením Kupujúceho od Kúpnej zmluvy sa Kúpna zmluva od začiatku 
zrušuje. Predávajúci je povinný prevziať tovar späť a vrátiť 
Kupujúcemu najneskôr v lehote 15 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej 
zmluvy cenu zaplatenú za tovar prevodom na účet Kupujúceho.

Náklady na vrátenie tovaru znáša Kupujúci len v tom prípade, ak tovar 

plne zodpovedal kvalitatívnym požiadavkám a nemal vady . 
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok 
Predávajúci nebude akceptovať odstúpenie od elektronickej objednávky 

a tovar bude vrátený na náklady Kupujúceho naspäť. 

 

čl. 5 
Cenové podmienky 

 
Kúpna cena tovarov ponúkaných Predávajúcim prostredníctvom 
catel.sk je uvedená vždy vedľa vybraného tovaru. Kúpna cena 

sa vždy uvádza s daňou z pridanej hodnoty, ak nie je uvedené inak. 
Predávajúci si vyhradzuje právo jednostranne upraviť (zvýšiť/znížiť) 

ceny tovarov uvedené na catel.sk s tým, že nové ceny tovarov 
sú pre Kupujúceho platné dňom ich uverejnenia na catel.sk
Takáto úprava ceny sa nevzťahuje na tovar už Kupujúcim objednaný. V 

prípade, ak sa na www.catel.webnode.sk objaví pri niektorom tovare cena 

evidentne chybná, napr. ak ide o tovar bežne dostupný a všeobecne 
známy a jeho cena sa odlišuje od ceny obvyklej, alebo z dôvodu chyby 
systému sa pri tovare objaví cena "0,- €" alebo "1,-€", Predávajúci 
nemá povinnosť tovar dodať za cenu chybnú, ale môže Kupujúcemu 
ponúknuť dodanie tovaru za cenu riadnu. Ak Kupujúci v tomto prípade s 

riadnou cenou tovaru nesúhlasí, môže od Kúpnej zmluvy odstúpiť. 

 

čl. 6 
Platobné podmienky 

 
Platby sa vykonávajú v EUR pričom Predávajúci vyžaduje platbu vopred. 
Pri tomto spôsobe platby je Kupujúcemu zaslaný tovar kuriérskou 
službou po uhradení a pripísaní celej sumy tovaru uvedeného v 

elektronickej objednávky na účet C.A.tel, spol.s r.o., 

 

Tatra banka : 26 24 53 04 63 / 1100 
Variabilný symbol: číslo elektronickej objednávky. 

 
 

čl. 7 
Dodacie podmienky 

 
Dodávky elektronicky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti 
tovarov a prevádzkových možností Predávajúceho expedované v čo 
najkratšom termíne,najneskôr do 30 pracovných dní od dňa, keď 
Predávajúci potvrdil prijatie elektronickej objednávky Kupujúceho a 

to na mieste dodania uvedené v elektronickej objednávke. 

Kupujúci je informovaný o zaslaní tovaru e-mailom. Status 
elektronickej objednávky si môže skontrolovať po prihlásení sa v 
systéme. O statuse elektronickej objednávky je Kupujúci taktiež 

upozornený emailom. 

    
Tovar jedodávaný prostredníctvom kuriérskej služby na adresu miesta 
dodania uvedenú Kupujúcim v elektronickej objednávke. Kuriérska 
služba bude telefonicky kontaktovať Kupujúceho pred dodaním tovaru 
Kupujúcemu a záväzne si s ním dohodne presný čas dodania tovaru 
Kupujúcemu. V prípade, ak Kupujúci nebude prítomný v čase, ktorý si 
záväzne dohodol skuriérskou službou, na mieste dodania a 
nesplnomocní inú osobu naprevzatie tovaru, Kupujúci zodpovedá za 
škodu, ktorá vznikla Predávajúcemu a/alebo kuriérskej službe v 
dôsledku neúspešnéhododania tovaru Kupujúcemu. Náklady opätovného 
dodania tovaru Kupujúcemuznáša Kupujúci. 
Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a 
zaplatením kúpnej ceny.
Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru. Pri prevzatí tovaru je 
Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v ktorom je tovar zabalený, 
nie je poškodený a podpísať dokument o prevzatí zásielky. V prípade 
jeho poškodenia je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom 
- kuriérskou službou protokol o zistených vadách spôsobených počas 
prepravy. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému 

poškodeniu obalu,Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie 

z tohto dôvodu. 
      Tovar dodáva Predávajúci výlučne na území Slovenskej republiky. 

Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp. 

iných štátov sa uskutočňuje na základe predchádzajúceho súhlasu a 

vzájomného písomného odsúhlasenia si ceny za poštovné a balné a 

príp.ďalších dodacích podmienok medzi Kupujúcim a Predávajúcim. 
 

čl. 8 
Záručné podmienky a záručná doba 

 

Na dodávaný tovar je Kupujúcemu poskytnutá záručná doba 24 mesiacov. 

 

Na vybrané druhy tovaru môže byť Kupujúcemu poskytnutá dlhšia 

záručná doba. Záručná doba začína plynúť v deň odovzdania tovaru 

Kupujúcemu. 

Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je pri jeho dodaní 
Kupujúcemu priložená faktúra a dodací list(doklad o kúpe tovaru), 

ktorá slúži zároveň ako záručný doklad. 

Reklamovať je možné len tovar zakúpený u Predávajúceho a úplne 

zaplatený. 
Pri uplatnení reklamácie je Kupujúci povinný reklamovať tovar čistý, mechanicky nepoškodený v 
originálnom balení vrátane Požadovaných dokladov. 

Oprávnená záručná reklamácia je bezplatná. Pri neoprávnenej 
reklamácii je Kupujúci povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením 

tejto reklamácie. 
 
čl. 9 
Okolnosti vylučujúce zodpovednosť za nemožnosť plnenia 

 

Žiadna zo Zmluvných strán nenesie zodpovednosť za nemožnosť plnenia v 

prípade, ak nastanú skutočnosti vplyvom vyššej moci. 
Za udalosť vplyvom vyššej moci sa považuje udalosť, ktorú Zmluvné 

strany nemohli predvídať a ktorej nemohli zabrániť ani pri vynaložení 

najvyššej možnej odbornej starostlivosti, ktorá je nezávislá od ich 
vôle, najmä vojna,povstanie, štrajk, prírodné katastrofy, zmeny v 

legislatíve a iné. 
V prípade, že nastane udalosť podľa bodu 2 sú Zmluvné strany povinné 

si túto skutočnosť oznámiť bez zbytočného odkladu. 

Vznik neočakávaných technických alebo logistických porúch oslobodzuje 

Predávajúceho od dohodnutých záväzkov. 
 
 

čl.10 

Záverečné ustanovenia
 

Pri nákupe tovaru na www.catel.webnode.sk sa predpokladá zo strany 

Kupujúceho znalosť technických možností Internetu a prijatie 

technológiou podmienených možných problémov. 

Predávajúci nezodpovedá za škody spôsobené chybným pripojením na 

Predávajúci upozorňuje, že informácie uvedené na stránke 
cate.sk môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho 

upozornenia. 

Predávajúci nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame, nepriame 
alebo mimoriadne škody,spôsobené použitím informácií zo stránky 

catel.sk
Predávajúci môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia zmeniť 

tovary. 
Predávajúci si vyhradzuje právo tieto obchodné podmienky, kedykoľvek 
zmeniť a/alebo doplniť.Zmeny a/alebo doplnky týchto obchodných 

podmienok vstupujú do platnosti dňom ich zverejnenia na catel.sk

Zmluvné strany sa dohodli,že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú 

z právnych vzťahov na základe zmluvy alebo súvisiacich zmlúv, vrátane 

sporov o platnosť, výklad a zánik tejto zmluvy, budú prednostne 
riešiť formou zmieru.
Odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu, Kupujúci zároveň 
potvrdzuje svoj bezvýhradný súhlas s obchodnými podmienkami 
Predávajúceho.
 
 


 

REKLAMAČNÝ PORIADOK


čl. 1
Všeobecné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok upravuje postup obchodnej spoločnosti C.A.tel, spol. s r.o. so sídlom v Bratislave, Slovenská republika, 
IČO: 35815434, IČ DPH: SK2020236867, zapísaná 
v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel: Sro, vložka č.: 24441/B
 (ďalej len „Predávajúci") a kupujúceho (ďalej len „Kupujúci") pri uplatňovaní práv
vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru 
zakúpeného na portáli www.catel.sk a práva a povinnosti Kupujúceho a 
Predávajúceho 
(Predávajúci a Kupujúci spolu ďalej len „Zmluvné strany") s tým 
súvisiace. 
Postup Kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3 zákona 


č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, pri uplatňovaní
práv vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za vady tovaru
zakúpeného prostredníctvom elektronického obchodu na www.catel.sk

ako aj úprava práv a povinností Zmluvných strán s tým súvisiacich sa

riadi podľa § 619 až § 627 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky
zákonník v
platnom znení a zákonom č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o
zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch
v znení neskorších predpisov.
Postup Kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 3
zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení, pri
uplatňovaní práv vyplývajúcich zo zodpovednosti Predávajúceho za
vady
tovaru zakúpeného na www.catel.sk ako aj úprava práv a
povinností Zmluvných strán s tým súvisiacich sa riadi podľa § 422
až
§ 442 zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení .
Kupujúci potvrdzuje odoslaním elektronickej objednávky Predávajúcemu,

že sa oboznámil s reklamačným poriadkom Predávajúceho a bezvýhradne
s
ním súhlasí. Okamihom odoslania elektronickej objednávky
Predávajúcemu sa reklamačný poriadok stáva pre Kupujúceho
záväzným.
Reklamačný poriadok je verejne dostupný na stránke
www.catel.webnode.sk
 

čl. 2
Kontrola tovaru pri prevzatí

Pri prevzatí tovaru je Kupujúci povinný skontrolovať, či obal, v
ktorom je tovar zabalený, nie je poškodený. V prípade jeho poškodenia
je nutné na mieste dodania tovaru spísať s prepravcom - kuriérskou
službou protokol o zistených vadách spôsobených počas prepravy. Ak
Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu,
Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu.
Kupujúci je povinný dodaný tovar prehliadnuť bez zbytočného odkladu
po jeho prevzatí.
Ak Kupujúci zistí nekompletnosť tovaru alebo akékoľvek poškodenie
tovaru spôsobené prepravou, ktoré sa neprejavuje vonkajším
poškodením obalu, je povinný reklamáciu bezodkladne, najneskôr však do dvoch dní
od prevzatia zásielky, uplatniť u Predávajúceho. Inak sa dodávka
považuje za kompletnú a bez závad a reklamácie z tohto titulu nebudú
akceptované.
Kupujúci je povinný Predávajúcemu reklamovať vady tovaru zakúpeného
na catel.sk bez zbytočného odkladu podľa podmienok uvedených
v príslušných ustanoveniach zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný
zákonník
v platnom znení a zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom
znení.

čl. 3
Reklamač

CATEL © 2011 Všetky práva vyhradené.

catel,alcatel,panasonic,siemens,panaboard,telefony,servis,